Bethesda с подробности за промените, които предстоят за Elder Scrolls Online

Bethesda обявиха в публикация в блога на The Elder Scrolls Online какво могат да очакват играещите от студиото през тази година. Авторът на публикацията Мат Фирър, директор на играта, споделя, че основен акцент ще е промяна на социалния аспект и системите, които го придружават. „Това е фокус, целящ да направи играта много по-открита”, като позволи на играещите да играят и се групират с далеч по-малки ограничения”, обещава Фирър. Системата на Looking for Group ще получи нова версия – 2.0, която разработчикът смята ще реши проблемите в настоящата версия на системата, а освен това се очаква и нова версия на системата Looking for Guild system.

По подобие на Imperial City и Orsinium, всички DLC пакети, които предстоят да излязат ще направят промени по нивата, така че играещи от всички нива да могат да играят в една и съща зона. Студиото обещава да продължи с премахването на ветеранските рангове, като в същото време прави така, че системата на Champion да се превърне в основен начин за къстъмизация на героя ви отвъд ниво 50. Тази промяна се очаква да бъде наложена през второто тримесечие на настоящата година и ще е част от Brotherhood обновлението.

Освен голямото обновление, което предстои по-късно през 2016-а, играещите ще получат достъп до DLC пакета Thieves Guild още съвсем скоро.

„Пакетът ще ви достави много забавление и ще ви представи нови геймплей елементи, както и нова история. Тук ще присъстват и огромен пакет с обновления и фиксове към главната игра, в това число и за 64-битови клиенти”, обясняват от Bethesda.

През втората част на годината ще се появи и Dark Brotherhood пакета и обновленията към него. Действието му ще се развива на Златния бряг на Чиродиил, в близост до градовете на Анвил и Киач, като ще включва нови геймплей елементи и съдържание към историята.

Що се отнася до проблемите с времената за отговор на сървъра, когато много играещи се бият в една и съща зона, използвайки прекалено много AoE способности, то Фирър споделя, че разработчиците са наясно с тях и се работи усилено по въпроса, но не е лесно, така че играещите ще трябва да проявят търпение, като той е уверен, че студиото ще се справи с тях в скоро време.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s